Hi good evening everyone. I want to cryand crying over the past. Idk why, i feel so down today.
I cant stop thinking, about what i've done, what i've been through, what i've said, everything! I miss my friends, i miss the old me and miss my family. I dont mean to get back my old life, i'm just missing them. Thats all. I dont want to be the old Doth, i just want all the memories stay by my side. I dont want to forget them, they're too special to forget :'/
Gosh, knpe aku takleh nak buat org keliling aku happy?! Knpe aku kejam sgt! Knpe aku kena tanggung smue ni! Ape dosa aku, kat mane salah aku. Wake up doth!!! Dulu aku kuat, tapi knpe skang aku takleh jadi se kuat dulu?! Knpe skang aku jdi lemah?! Knpe?!! :'( C'mon doth. Stay strong! Jgn nangis jeh. Aku tau aku kuat, aku tau aku mampu nak face smue nya. Yes aku kuat!
Taki kire kau kat mana Doth kawan kawan yang kat melaka ni pun akan gembira kan kau , Nasib baik ada kakak kakak and my classmate , Even dia orang kutuk kutuk aku pun still be strong jangan nak sensetive sangat .. K ? Doth kan kuat macam besi

